Podobne wpisy
3 kroki do sukcesu Twojego e-booka
Chcesz napisać i wydać e-booka, który odniesie sukces? Współpracując z wieloma autorkami i autorami, mogę Ci powiedzieć, że są 3 kroki, które Cię do tego zaprowadzą. To duże kroki, które wymagają czasu i zaangażowania i warto sobie podzielić je na mniejsze zadania. Zaczynamy! Krok 1. Wartościowa i dobrze napisana treść Z pewnością jest łatwiej i…
Newsletter narzędziem do promocji e-booka – wywiad z Justyną Lubawy-Żak
Jeśli słyszałaś o newsletterach jako skutecznym narzędziu do promocji i sprzedaży w kampanii sprzedażowej e-booka, ale nie wiesz, od czego zacząć i co tak realnie to daje, to czytaj dalej. Dziś wywiad z Justyną Lubawy-Żak, która opowie, kiedy i dlaczego warto inwestować w e-mail marketing, od czego zacząć i jak robić to mądrze.
Identyfikacja wizualna – od czego zacząć
Zaczynając działać w internecie, jedni zaczynają od identyfikacji wizualnej inni od przetestowania swojego pomysłu. Nawet jeśli zaczynasz swoją drogę od przetestowania pomysłu i nie chcesz inwestować pieniędzy w identyfikację wizualną, to proponuję Ci zadbać o kilka elementów. Zdjęcia w projekcie Wybierz zdjęcia, których będziesz używać na stronie internetowej i w social mediach i filtr, który…
„Porządek w projektowaniu” – recenzja książki
„Porządek w projektowaniu” to książka dla tych, których interesuje gazeta, czasopismo i inne publikacje od środka. Jeśli to temat dla Ciebie, to czytaj dalej…
Wakacyjny e-book – case study
Zapraszam Cię do poznania historii powstawania wakacyjnego e-booka, czyli darmowego projektu pełnego inspiracji, wskazówek i pomysłów na wakacyjny czas z dzieckiem!
Jak zadbać o siebie podczas pracy – wywiad z Anią Kamińską
Spędzasz wiele godzin w pracy, siedząc przed laptopem, tworząc treści, pisząc e-book, planując strategię? Czas zadbać o zdrowie! W dzisiejszym wywiadzie dowiesz się, jak zacząć małymi kroczkami dbać o siebie. Dzięki czemu nie tylko unikniesz problemów zdrowotnych, ale przede wszystkim poczujesz się lepiej w swoim ciele. Zapraszam!